סטודיו למיתוג העסק שלכם
בעשור השני של שנות האלפיים מיתוג הפך למונח שגור בעולם העסקי, וכל בית עסק, חברה וארגון מבקשים למתג עצמם. יחד עם זאת מיתוג של עסק אינו עניין של מה בכך ויש לו השפעה ישירה על תדמיתו של הארגון והצלחת מכירותיו, בטווח הקצר והארוך כאחד. כפועל יוצא מכך עולה הביקוש בשוק לחברות שמיתוג הינו תחום התמחותן העיקרי.
תפקידו של סטודיו למיתוג
תפקיד סטודיו למיתוג מורכב משורה ארוכה של תהליכים ופעולות, הכוללים בין היתר:
- יצירת זהות עסקית- סטודיו למיתוג יוצר זהות עסקית ברורה, חיובית ואפקטיבית עבור בית העסק, המבוססת על מאפייני וערכי החברה, המוצרים והשירותים שהיא משווקת, קהל היעד והשווקים בהם היא פועלת.
- שיפור יכולות שיווק- תדמית נכונה של חברה יכולה לדבר לרגשותיו וצרכיו של קהל היעד, תעניק לו פתרונות לבעיות שונות, תשפר את איכות חייו, תהפוך אותו לאדם יותר טוב ויותר מאושר ועוד. כל זאת יוביל לעלייה ברצון לקנות את מוצרי ושירותי המותג.
- בידול וייחוד- הליך המיתוג ידגיש את היתרונות של בית העסק וייחודו מול מתחרים. בכך הוא יסייע לו לבלוט בשוק ולמשוך קהל יעד רלוונטי.
- זהות מוכרת- הליך נכון של מיתוג ייצור לבית העסק זהות מוערכת ומוכרת, שקהל היעד יזכור, יזהה ויזדהה עימה.
- פתרונות מיתוג- בעזרת סטודיו למיתוג תזכו בפתרונות מיתוג מקיפים עבור כל אמצעי פרסום ושיווק לרבות אריזת מוצרים, אתר אינטרנט, עיצוב אפליקציות, ממשקי משתמש, ניירת משרדית, כרטיסי ביקור, לוגו, בחירה צבעים, פונטים מתאימים, סלוגן וסמלים גראפיים.
בחירת סטודיו למיתוג
לפניכם מספר דגשים שיעזרו בבחירת סטודיו מקצועי למיתוג העסק שלכם:
- סוג שירותים- כל סטודיו למיתוג מעניק סל שירותים שונה ולכן יש להבין אם כישורי הסטודיו מתאימים לצרכי החברה.
- ניסיון- בחרו בסטודיו מנוסה הפועל בשוק כבר לא מעט שנים, שיש מאחוריו לקוחות ופרויקטים רבים.
- תיק עבודות- לכל סטודיו יש גם סגנון עיצוב שונה ויש לבחון שסגנונו של הסטודיו ואיכות הביצוע שלו מתאימה לכם.
- תחום עיסוק- בחרו בסטודיו שיש לו ידע וניסיון בתחום העיסוק הספציפי של חברתכם. הכרות עם תחום העיסוק תקצר תהליכי מיתוג ותאפשר הבנה עמוקה ורחבה יותר של צרכי בית העסק.
- המלצות- בחרו בסטודיו מוכר ומומלץ, בין אם על ידי עמיתים ומכרים ובין אם דרך המלצות במדיה הדיגיטאלית.
סטודיו למיתוג מומלץ
אם אתם מחפשים סטודיו למיתוג מומלץ כדאי שתכירו את סטודיו ,Brandim למיתוג ועיצוב המספק את שירותיו לענפים רבים במשק, לרבות חברות נדל”ן, עורכי דין, מסעדות, חברות הייטק, מפעלים ועוד. עבודת הסטודיו שמה דגש על יצירת מותגים בעלי קשרים ארוכי טווח בין קהל היעד לארגון. יעד זה מושג באמצעות הליכים מקצועיים, מוקפדים ומעמיקים הבוחנים את מאפייני החברה, יעדיה, חזונה, מטרותיה, מוצריה ושירותיה, לצד אפיון קהל היעד והשווקים אליהם המותג מכוון. כמו כן, השילוב בין מיתוג לעיצוב מאפשר לממש תהליכי מיתוג באמצעים שיווקיים שונים לרבות אריזות של מוצרים, אתר אינטרנט, כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, תכני שיווק ועוד.