מיתוג לעסקים

KZpro | מיתוג חברה
Zman Arava | מיתוג מתחם אירוח
פלורמא | מיתוג חברה תעשייתית
On-Sight | מיתוג לסטארטאפ בתחום המכשור הרפואי
3Bunes | מיתוג חברה
Armani casa | עיצוב חומרים שיווקיים לפרוייקטי נדל״ן
FFWD | מיתוג חברת ייעוץ | סטארטאפ
Z.D.F | מיתוג חברת פלסטיקה
Onco Top | מיתוג חברה בתחום הרפואה
הסטודיו מציע שירותי מיתוג מקיפים, החל מאסטרטגיית המותג, קופי, עיצוב לוגו ובניית שפה גרפית וספר מותג ייחודי וגם הטמעת המותג בתוצרים השונים וליווי שוטף.כיום התחרות בין עסקים גדולה מתמיד, מיתוג לעסקים גדולים וקטנים מאפשר להם לבלוט מעל למתחרים. המטרה במיתוג עסקים היא להדגיש את היתרונות והייחודיות שלהם. מיתוג העסק חשוב במיוחד כדי לגרום ללקוחות פוטנציאליים להתעניין בעסק.יתוג עסקי מתחיל ביצירת לוגו ומשם ליצירת כרטיסי ביקור, חוברות, ברושורים, נייר מכתבים, מצגות, אתרי אינטרנט ועוד. חשוב לדעת שהשקעה בעיצוב ומיתוג העסק חשובה במיוחד על מנת לשדר ללקוחות את המסר השיווקי של החברה. כמו כן השקעה במיתוג עסקי משדרת ללקוחות שמדובר בחברה אמינה, שיש לה זהות עסקית.העברת מסר שיווקי כאשר בונים מיתוג לעסקים גדולים וקטנים, יש לחשוב על קונספט או ערך כלשהו של החברה. למשל סלוגן יכול להעביר בתוכו את המסר השיווקי, את הסלוגן ניתן לשלב בחומרים השיווקיים של העסק כגון כרטיסי ביקור, אתר האינטרנט וכדומה.חשוב לדעת שהלקוח מתעניין במוצר או בשירות מסוים בזכות ההרגשה הטובה שהוא מקנה לו ולא בגלל המוצר עצמו. כדי לייצר עבור הלקוח את התחושה הזו, יש צורך בבניית מסר שיווקי חיובי ואופטימי, המשדר ללקוח אמינות, איכות ומקצועיות.על מנת למתג את העסק בצורה הנכונה, יש צורך בהגדרת קהל היעד. חשוב לדעת למי מכוון הקמפיין השיווקי של העסק ועל פיו בונים את המיתוג העסקי יש צורך באפיון של העסק, מה היתרונות שלו על פני המתחרים, מה מיוחד בו? מיתוג הוא למעשה תהליך יצירת זהות עסקית. יש חשיבות רבה להתאמה בין העיצוב לבין מה שהעסק מציע ללקוחות. אין טעם להעביר הבטחה מסוימת או מסר חד משמעי, זה עלול לייצר ציפייה אצל הלקוח ובמידה והיא לא תתקיים צפויה לו אכזבה. במידה ומעוניינים לשלב מסר חזק וברור, ניתן לעשות זאת, כל עוד ניתן לעמוד בהבטחה לאורך זמן.יצירת לוגו מיתוג עסקי מתחיל ביצירת הלוגו לבית העסק. על מנת ליצור לוגו איכותי המשקף את ערכי החברה, מומלץ לפנות לסטודיו מקצועי למיתוג ועיצוב גרפי, הסיבה המרכזית ליצירת לוגו נעוצה בכך שהוא מאפשר ללקוחות להכיר ולזכור את העסק. כמו כן הלוגו נחשב לכלי שיווקי עוצמתי, הוא מייצג את העסק בצורה בלעדית ומייצר השפעה חיובית על השירותים או המוצרים שהחברה משווקת.לוגו איכותי ומקצועי ימשוך את העין, חשוב לדעת שהוא יכול ללכוד את עיני המתבונן תוך שנייה וחצי בלבד, לכן יש חשיבות רבה לעיצוב ברמה גבוהה, לוגו קריא וברור (במידה והוא מכיל את שם החברה).
בנייה ועיצוב אתר אינטרנט כחלק מתהליך מיתוג לעסקים גדולים וקטנים, יש צורך בבניית אתר אינטרנט או דף נחיתה. אתר אינטרנט לעסק הינו דבר הכרחי, הוא מהווה מקור מידע וכלי שיווקי כאחד. באתר האינטרנט בעל העסק יכול לפרסם את השירותים או המוצרים שהוא משווק.ניתן לאפשר ללקוחות לקבל מידע על כתובת, טלפון של העסק וטופס פרטי יצירת קשר. באמצעות כלים מתקדמים ניתן גם ליצור חנות אינטרנטית, היתרון של חנות זו שהיא פעילה 24 שעות ביממה, כל אחד יכול להיכנס בכל זמן שהוא רוצה ולרכוש מוצרים און ליין. אתר אינטרנט מאפשר חשיפה גבוהה ללקוחות חדשים וללקוחות שגרים בחו"ל.בניית חנות אינטרנטית חנות אינטרנטית מעוצבת יכולה לתרום רבות לקידום האתר במנועי חיפוש. קיימת חשיבות רבה לעיצוב ברמה גבוהה כדי לגרום ללקוחות להתעניין במוצרים או בשירותי החברה, להביא לעלייה במספר הלידים, המכירות והרווחים של החברה. יש צורך בהוספת תמונות איכותיות, במידה ומדובר בחנות אינטרנטית יש חשיבות רבה להוספה של תמונות המוצרים, תיאור מוצר וכדומה.עיצוב האתר צריך להיעשות בהתאם לאופי והסגנון של העסק, בהתאם לקונספט, בחירה נכונה של צבעים ויצירת חווית משתמש חיובית לגולשים באתר.יצירת דף נחיתה במידה והעסק אינו משווק מוצרים אלא שירותים, ניתן להסתפק ביצירת דף נחיתה המציג את השירותים של העסק. חשוב שדף נחיתה יהיה מרשים ויזואלית , עיצוב ברמה גבוהה, שכן מדובר בדף יחיד המרכז בתוכו את כל המידע על העסק, כולל פרטי יצירת קשר, טלפון לחיץ וכדומה. במידה ודף הנחיתה יהיה עמוס מידיי בפרטים, זה עלול להחטיא את המטרה.איך לבחור סטודיו למיתוג ועיצוב גרפי? חשוב לפנות לסטודיו מקצועי לעיצוב גרפי, המעסיק קופירייטר שההתמחות שלו היא לייצר רעיונות ומסר שיווקי עבור העסק. מלבד שירותי הקופירייטר, חשוב לבחור במעצב גרפית מקצועי ומנוסה. יש לוודא שקו העיצוב תואם את הציפיות של הלקוח, מומלץ לבקש לצפות בתיק עבודות בטרם חתימה על חוזה. כמו כן חשוב לדעת מה כולל השירות, תוך כמה זמן המעצב הגרפי יוכל לספק את החומרים השיווקיים.מומלץ לבקש הצעת מחיר ולבצע השוואת מחירים מול מתחרים, חשוב שיהיה תיאום ציפיות בין הלקוח לבין המעצב על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. כדאי להשקיע במיתוג עסקי, מאחר שהוא יכול לתרום להגדלת המכירות והרווחים של העסק.