תפיסת‭ ‬הליבה‭ ‬של‭ ‬המותג

כדי‭ ‬ליצור‭ ‬זהות‭ ‬למותג‭, ‬יש‭ ‬להבין‭ ‬את‭ ‬תפיסת‭ ‬הליבה‭ ‬שמבדילה‭ ‬את‭ ‬המותג‭ ‬מהמתחרים‭. ‬

ברגע‭ ‬שמתחילים‭ ‬תהליך‭ ‬של‭ ‬מיתוג‭ ‬לפרוייקט‭ ‬נדל‮"‬ן‭ – ‬בראש‭ ‬ובראשונה‭ ‬בונים‭ ‬אסטרטגיה‭ ‬שיווקית‭ – ‬מה‭ ‬הערך‭ ‬הכי‭ ‬חשוב‭ ‬שנרצה‭ ‬להבליט‭ ‬בפרוייקט? אם, לדוגמה, הפרוייקט‭ ‬ממוקם‭ ‬באיזור‭ ‬מבוקש‭ ‬מול‭ ‬הים, או‭ ‬ברחוב‭ ‬צדדי‭ ‬שקט‭ ‬ונעים‭ – ‬נדגיש‭ ‬את‭ ‬המיקום‭ ‬כערך‭ ‬עליון‭. ‬

פרוייקט‭ ‬המתפאר‭ ‬במפרט‭ ‬טכני‭ ‬גבוה‭ ‬ואיכויות‭ ‬שאף‭ ‬פרוייקט‭ ‬אחר‭ ‬באיזור‭ ‬לא‭ ‬מציע‭ – ‬יכול‭ ‬לשים‭ ‬דגש‭ ‬על‭ ‬איכות‭ ‬ללא‭ ‬פשרות. לצד‭ ‬הערך‭ ‬העליון‭ ‬יכולים‭ ‬להתווסף‭ ‬ערכים‭ ‬נוספים‭ ‬אשר‭ ‬נביא‭ ‬לידי‭ ‬ביטוי‭ ‬במיתוג‭.‬

יישום

זהו‭ ‬השלב‭ ‬שבו‭ ‬הרעיון‭ ‬מתממש‭ ‬באופן‭ ‬יצירתי‭ ‬לתוך‭ ‬לוגו, חוברת‭ ‬שיווקית, שילוט, אתר‭ ‬אינטרנט, פליירים, חוברות‭ ‬כדי‭ ‬למקם‭ ‬את‭ ‬המותג‭.‬

חברת‭ ‬מיתוג‭ ‬מובילה, עם‭ ‬המון‭ ‬ניסיון, ‬יצירתיות‭ ‬וראיה‭ ‬שיווקית‭ – ‬תדע‭ ‬לקחת‭ ‬את‭ ‬האסטרטגיה‭ ‬וערכי‭ ‬הליבה‭ ‬של‭ ‬המותג‭ ‬ולתרגם‭ ‬אותם‭ ‬לכדי‭ ‬שפה‭ ‬גרפית‭ ‬שלמה‭.‬

עקביות

אלמנטים‭ ‬המשמשים‭ ‬לזיהוי‭ ‬המותג‭ ‬כגון‭ ‬צבעי, לוגו, צורות‭ ‬וגופנים‭ – ‬על‭ ‬כל‭ ‬אלה‭ ‬לחזור‭ ‬על‭ ‬עצמם‭ ‬בכל‭ ‬חומרי‭ ‬המיתוג‭ ‬כדי‭ ‬ליצור‭ ‬היכרות‭ ‬מותג‭ ‬במוחו‭ ‬של‭ ‬הצרכן‭ ‬ולזיהוי‭ ‬קל‭.‬

יצירתיות

חומרי‭ ‬המותג‭ ‬הם‭ ‬המפתח‭ ‬כדי‭ ‬להפוך‭ ‬את‭ ‬המותג‭ ‬להתבלט, עיצוב‭ ‬יוצא‭ ‬דופן‭ ‬וחדשני‭ ‬יעזור‭ ‬למקם‭ ‬את‭ ‬המותג‭ ‬במקום‭ ‬גבוה‭ ‬ולבדל‭ ‬אותו‭ ‬מהמתחרים‭.‬

לדוגמא, תיקייה‭ ‬ייחודית‭ ‬המאגדת‭ ‬את‭ ‬כל‭ ‬חומרי‭ ‬השיווק‭ ‬ומייצרת‭ ‬חוויה‭ ‬נעימה‭ ‬ללקוח. שימוש‭ ‬בהשבחות‭ ‬מיוחדות, או‭ ‬אפילו‭ ‬קיפול‭ ‬ייחודי‭ ‬שנותן‭ ‬את‭ ‬הטאץ׳. במיתוג‭ ‬של‭ ‬פרוייקט‭ ‬נדל‮"‬ן‭ ‬הכל‭ ‬אפשרי‭.‬