חברות נדל"ן, שיווק נכסים או פרויקטים למגורים הפך לנפוץ במיוחד, כיום חברות רבות פועלות בשוק הנדל"ן והתחרות הולכת וגדלה עם הזמן. על מנת לבלוט מעל למתחרים, חברות נדל"ן נדרשות ליצירת מיתוג עסקי. יצירת מיתוג עסקי עבור חברות נדל"ן יכול לכלול פרויקט בנייה מסוים או מיתוג של החברה עצמה. כאשר בונים מותג לחברה יש צורך להישען על האסטרטגיה השיווקית של החברה ובהתאם לערכים ולקונספט שהחברה מייצגת.

בניית המסר השיווקי

בשלב הראשון יש צורך בהבנת צרכי הלקוח והכוונת המסר השיווקי לפי הגדרת קהל היעד. כדי לבנות מסר שיווקי משכנע ואמין, יש למנות את היתרונות של החברה או הפרויקט הספציפי, מול החברות המתחרות. כדי לעשות זאת בצורה נכונה, יש לשאול את השאלות הבאות: מהן החוזקות של הפרויקט, מה מייחד אותו מפרויקטים אחרים, מה החברה מציעה ללקוחות לעומת חברות מתחרות? וכדומה.

יצירת מיתוג עסקי

לאחר הגדרת קהל היעד ובניית המסר השיווקי ניתן להתחיל בתהליך המיתוג העסקי עבור חברת הנדל"ן. מותג יוצר את המוניטין של החברה, הוא מהווה את הרושם הראשוני של הלקוח, מיתוג עסקי משדר ללקוחות את הערכים והקונספט של החברה, את איכות השירות או המוצרים שהיא משווקת. על מנת ליצור מיתוג עסקי בצורה נכונה, יש צורך להשקיע בעיצוב הלוגו של החברה, יצירת חומרי דפוס שונים כגון חוברות, קטלוגים, כרטיסי ביקור, פנקסים וחומרים שאינם מודפסים כגון בניית אתר אינטרנט ועוד.

קיימת חשיבות רבה ליצירת מוצרים מעוצבים ברמה גבוהה המשקפים את ערכי החברה, בחירת הצבעים והסמלים החזותיים צריכה להתאים לאופי והסגנון של חברת הנדל"ן. יצירת לוגו שגורם ללקוחות לזהות ולזכור את החברה, כל אלו למעשה מהווים את התדמית של החברה. חברה שבה המיתוג העסקי בוצע בצורה נכונה תשדר ללקוחות איכות, חדשנות, רמת עיצוב גבוהה ויוקרה, תניב הכנסות גבוהות יותר ותגדיל את אחוזי המכירה באופן משמעותי.

כמו כן יש להשקיע בעיצוב גרפי וקופירייטינג כדי ליצור חומרים שיווקיים ברמה הגבוהה ביותר. מומלץ לבקש המלצות מקולגות לגבי בחירה בסטודיו מקצועי לעיצוב גרפי.

אולי תתעניין גם ב: