מיתוג למשרד עורך דין חשוב ליצירת מוניטין ומיתוג עסקי, משרדי עורך דין צריכים לייצר תדמית וזהות העסקית המשדרת ללקוחות מסר של רצינות, אמינות, יוקרה, הצלחה וכדומה. כאשר יוצרים מיתוג למשרד עורך דין, יש צורך בעיצוב לוגו, עיצוב מסמכים וניירת משרד, בניית אתר אינטרנט הכולל את השירותים שהמשרד מספק ללקוחות.

מדוע יש צורך במיתוג למשרד עורך דין?

כיום ישנם משרדי עורכי דין רבים בשוק והתחרות רק הולכת וגדלה עם הזמן. על מנת לבלוט מעל המתחרים ולייצר יתרון מולם, יש צורך במיתוג ויצירת זהות עסקית ייחודית שמטרתה להבליט את היתרונות של המשרד מול המתחרים. בחירה בסטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג צריכה להתבצע בהתאם לאופי וסגנון המשרד, כמו כן קו העיצוב צריך לשקף את אופי המשרד, את ההעדפות האישיות , בחירה נכונה של פלטת צבעים, עיצוב לוגו ועיצוב ניירת או מוצרים מודפסים. כמו כן בנייה ועיצוב אתרים, דפי נחיתה ועוד.

קיימת חשיבות רבה לעיצוב המותג העסקי של משרד עורכי דין. על מנת לשווק בצורה נכונה את המשרד ולהקנות לו את היוקרה ואת המוניטין בעיני לקוחות פוטנציאליים, יש צורך באפיון של המשרד, מיהו קהל היעד, מי הם העובדים במשרד, מהם השירותים הניתנים בו? יש למנות את כל היתרונות שמספק המשרד עבור הלקוחות שלו, על מנת לגרום לו לבלוט מעל למתחרים. כמו כן פרטים חשובים כגון ההתמחות של המשרד, צריכים לבוא לידי ביטוי במיתוג העסקי.

כיצד יוצרים מיתוג למשרד עורך דין?

השלב הראשון במיתוג למשרד עורך דין הוא הגדרת קהל היעד, מי הם הלקוחות שפונים למשרד, כיצד ניתן ליצור מיתוג שיענה על צרכי הלקוחות בהתאם לקונספט ולמסר השיווקי שמשרד עורך דין מעוניין להעביר ללקוחות. מיתוג עסקי איכותי מתבצע על ידי אנשי צוות מיומנים ומנוסים, מעצבים גרפיים בעלי חשיבה יצירתית שיש להם יכולת להבין את הקונספט של המשרד, להבין מה הלקוח מעוניין לשדר ללקוחות שלו, מהם הערכים שהמשרד מייצג כגון ערך של אמינות, רצינות, מקצועיות, שירות מן השורה הראשונה, אולי עיצוב מרענן וחדשני? זה תלוי בצרכי הלקוח.

הרעיון המרכזי ביצירת מיתוג עסקי היא למעשה ליצור זהות עסקית עבור הלקוח. באמצעות יצירת זהות עסקית, ניתן לבלוט מעל למתחרים של העסק ולהביא לידי ביטוי את היתרונות שהוא מספק ללקוחות. חשוב שהמסר השיווקי המועבר יהיה פשוט, בגובה העיניים ושאינו מכיל הבטחה שהארגון או העסק אינו יכול לעמוד בה. יצירת מסר שיווקי כוזב עלולה לגרום ללקוח להתאכזב.

איך לבחור סטודיו לעיצוב גרפי?

חשוב שהמיתוג העסקי של משרד עורך דין ישקף את ערכי המשרד ואת הסגנון שלו, חשוב להתאים את העיצוב לצרכי הלקוח ולקונספט שהוא מעוניין לשדר לקהל הלקוחות שלו. על מנת לייצר תדמית של משרד עורך דין מצליח, יש לחשוב על כל האלמנטים שיבואו לידי ביטוי במוצרים הגרפיים כדי לקבל את הנראות שמעוניינים ליצור לחברה. כיום ניתן למצוא חברות המתמחות בעיצוב ומיתוג עסקי, כדאי לבחור בחברה שמספקת מגוון רחב של עיצובים ויש לה ניסיון עם תחומים שונים.

במידה והחברה מייצרת מוצרים גרפיים בדפוס שחוזר על עצמו, מדובר על סטודיו לעיצוב גרפי שאינו מקצועי מספיק בשביל ליצור מיתוג עסקי המאפיין כל עסק בפני עצמו. מסיבה זו חשוב לקבל המלצות מלקוחות קודמים ולצפות בתיק העבודות של המעצב הגרפי. על מנת לבחור בסטודיו לעיצוב גרפי שיענה על צרכי משרד עורך דין, מומלץ לבקש לצפות בתיק עבודות כדי לדעת האם הסגנון תואם את ערכי המשרד.

כאשר מחפשים סטודיו לעיצוב גרפי חשוב לבחור במעצב גרפי מקצועי ומנוסה, בעל ידע וניסיון ביצירת מיתוג עסקי עבור חברות וארגונים. כמו כן חשוב לדעת מה כולל השירות ובתוך כמה זמן המעצב הגרפי יוכל לספק את החומרים השיווקיים.

כדאי לבקש הצעת מחיר ולבצע השוואת מחירים מול מתחרים, חשוב שיהיה תיאום ציפיות בין הלקוח לבין המעצב על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. מיתוג עסקי ילווה את העסק לטווח ארוך, המוצרים הגרפים ובניהם הלוגו של המשרד ילוו את המשרד לטווח ארוך, מסיבה זו יש חשיבות רבה להשקיע  במיתוג עסקי, מאחר שהוא יכול לתרום להגדלת קהל הלקוחות המתעניינים במשרד, הוא מספק תחושה של אמינות ויוקרה.