סטודיו לעיצוב גרפי מתמחה ביצירת מיתוג עסקי, יצירת תדמית חיובית על העסק או החברה, יצירת מוצרי גרפיקה מנייר או וירטואליים. תהליך מיתוג עסקי כולל בתוכו אפיון והגדרת קהל היעד, בניית המסר השיווקי של העסק, יצירת לוגו, בניית אתרי תדמית, דפי נחיתה, חנות אינטרנטית, עיצוב אריזות, קטלוגים, חוברות, ברושורים, לוחות שנה, פנקסים ועוד.

שירותי סטודיו לעיצוב גרפי

שירותי סטודיו לעיצוב גרפי נחוצים עבור עסקים וארגונים שונים על מנת ליצור מיתוג עסקי. סטודיו לעיצוב גרפי מקצועי ואיכותי יתרום לעסק או לחברה להגדיל את המכירות והרווחים באמצעות העברת המסר השיווקי בערוצי הפרסום השונים. כאשר בוחרים סטודיו לעיצוב גרפי חשוב לבחור אנשי מקצוע מנוסים ומוכשרים לביצוע העבודות הגרפיות השונות.

מומלץ לבדוק טרם חתימת החוזה, כמה שנות ניסיון יש לכל אחד מאנשי הצוות, האם יש להם את הידע והמומחיות הנדרשת בתוכנות מחשב מתקדמות, מהי מידת היצירתיות , הבנת צרכי הלקוח, ומהי מידת המומחיות שיש לכל אחד מהם בתרגום המסר השיווקי לאמצעים ויזואליים. מומלץ לברר האם אנשי הצוות מחזיקים בתעודה מקצועית עבור כל תחום בו ניתן שירות. בכל מקרה מומלץ לבקש לצפות בתיק עבודות שמאפשר ללקוח להבין את סגנון העיצוב והאם הוא תואם את אופי החברה.

עיצוב לוגו

כיום התחרות בין עסקים הולכת וגדלה עם הזמן, בעלי עסקים צריכים למצוא דרכים חדשות לבלוט מעל למתחרים. אחת הדרכים הפופולריות לעשות זאת היא על ידי מיתוג עסקי, הכוונה ליצירת זהות עסקית ייחודית שמבדילה את העסק מהמתחרים שלו. כמו כן יצירת תדמית ומסר שיווקי מקורי תוך התאמה לקהל היעד. מיתוג עסקי מספק ללקוחות תחושה שמדובר בחברה אמינה ואיכותית.

לעיצוב לוגו יש חשיבות רבה בתהליך המיתוג העסקי. הלוגו מהווה את הרושם הראשוני על החברה או העסק. ישנם כמה סוגים של לוגואים. לוגו  יכול להכיל את שם החברה בתוספת תמונה, איור או אלמנט גרפי אחר, ישנם לוגואים שאינן מכילים טקסט אלא רק איור או אלמנט גרפי סמלי שנועד לגרום ללקוח לזכור את החברה, ישנם לוגואים המשלבים יחד גם איור או תמונה יחד עם טקסט. קיימת חשיבות רבה ליצירת לוגו המשקף את ערכי החברה.

מיתוג עסקי

יש צורך בתיאום ציפיות בין המעצב הגרפי לבין הלקוח. בשלב הראשון מגדירים את קהל היעד, הגדרת המטרות לפרויקט מיתוג עסקי, יש צורך באפיון החברה, המוצרים או השירותים שהיא מספקת. בשלב הבא, יש צורך בבחירת החומרים השיווקיים שיש ליצור עבור החברה והכנת הסקיצה הראשונית.

במקרים מסוימים יש חברות שיהיו מעוניינות לחדש את המיתוג העסקי שלהן, על מנת ליצור זהות עסקית יש צורך בפנייה למעצב גרפי בעל חוש אסתטי, יצירתי שיידע לחבר את הקונספט של החברה יחד עם אלמנטים גרפיים ויחד ליצור מיתוג עסקי מוצלח. מיתוג עסקי חדש יכול לכלול בתוכו יצירת לוגו, יצירת אריזות חדשות, חומרים

סטודיו למיתוג עיצוב גרפי מספק פתרונות לשיווק ומיתוג העסק מהשלב הראשון של יצירת התדמית של העסק ולעד לפיתוח והדפסת המוצרים הגרפיים. בנוסף לחומרי שיווק מודפסים, סטודיו לעיצוב גרפי מספק שירותי בנייה ועיצוב אתרים ברמה גבוהה, תוך התאמה לערכי החברה כפי שהלקוח מעוניין שהחברה תשקף ללקוחות.

בנייה ועיצוב אתרים

בנייה ועיצוב אתרים כולל גם חווית משתמש, הכוללת בנייה של תפריטים פשוטים וקלים לתפעול, הבלטה של כפתורים או פעולות חשובות שיש לבצע באתר. קיימת חשיבות רבה לבחור בסטודיו לעיצוב גרפי בסטנדרט גבוה, מבחינת רמת העיצוב ושימוש בתוכנות מחשב מתקדמות לקבלת תוצאה איכותית, מקצועית, רמת נראות גבוהה ומושכת את העין.

הנעה לפעולה

חשוב שאתר אינטרנט יכיל גם הנעה לפעולה. הכוונה לטופס פרטי יצירת קשר שמיועד ליצירת לידים והגדלת אחוזי המכירה בצורה משמעותית, כמו כן קיימים פיצ'רים שונים המאפשרים יצירת קשר עם החברה, כמו למשל טלפון לחיץ במידה והלקוח גולש באתר דרך הסמראטפון.

תכנון התקציב

יש צורך בתכנון מוקדם של התקציב, חשוב לדעת שבחירה בחומרי גלם איכותיים עשויה להשפיע על המחיר הסופי של המוצרים המודפסים, יש לבחור בסטודיו לעיצוב גרפי המספק שירות מקצועי, אמין ושתואם להעדפות של בעל העסק, כמו כן יש לבקש הצעת מחיר ולבצע השוואת מחירים. חשוב לדעת שניתן לקבל שירותי עיצוב ומיתוג במחירים מוזלים, אך יש לקחת בחשבון שייתכן ומדובר בסטודיו שמעסיק אנשי צוות שאינם מקצועיים מספיק.

איך בוחרים סטודיו לעיצוב גרפי?

השיקולים בבחירת סטודיו לעיצוב גרפי צריכים לכלול את רמת המקצועיות, ידע וניסיון של המעצב הגרפי בתחום בניית הקונספט ומיתוג עסקי, מומלץ להתרשם מקו העיצוב של הסטודיו, האם הוא תואם את רוח החברה או העסק? האם הסטודיו משדר חדשנות, עבודה באיכות גבוהה, האם אנשי הצוות קשובים לצרכי הלקוח ולבקשות שלו. כמו כן אנשי הצוות צריכים לדעת כיצד לתרגם את הרעיונות המופשטים לידי מוצר פיזי מוגמר.

יצירתיות

יש צורך בחשיבה מחוץ לקופסא ויצירתיות. לאחר שמוצאים כמה מעצבים גרפיים שעבודתם מצאה חן בעיני בעל העסק ואכן יש התאמה להעדפות האישיות של הלקוח, יש להתחשב כמובן במחיר. בנוסף, כיום חברות רבות שוכרות שירותי מיתוג, עיצוב וגרפיקה. מסיבה זו יכול להיווצר מצב שהסטודיו יהיה עמוס בעבודות, קיימת חשיבות רבה להגדרת לוח זמנים מוסכם מראש עבור קבלת המוצרים.

המלצות

מומלץ לבקש המלצות ממכרים או קולגות ששכרו בעבר שירותי סטודיו לעיצוב גרפי והיו מרוצים מן התוצאה הסופית, כמו כן מומלץ להיכנס לאתר ולהתרשם מתיק העבודות, כניסה לתיק העבודות יכולה לספק מידע על סגנון העיצוב, יש לכך חשיבות רבה מאחר שאין טעם לתאם פגישה במידה וקו העיצוב אינו תואם את הסגנון שבעל העסק מעוניין בו. חשוב לבחור בסטודיו לעיצוב גרפי התואם להעדפה האישית של החברה. כמו כן יש לבחור בסטודיו לעיצוב גרפי שבו כל השירותים ניתנים תחת קורת גג אחת, משלב יצירת הזהות העסקית, בניית הקונספט, עיצוב הלוגו, בניית אתר אינטרנט ועד להדפסת החומרים השיווקיים של העסק. כמו כן מומלץ לפנות לסטודיו ותיק, אמין, מוכר ובעל מוניטין בשוק.

יצירת כלים שיווקיים

סטודיו מקצועי לעיצוב גרפי יספק ללקוח את הכלים השיווקיים המותאמים לו ביותר, החל מעיצוב הלוגו, בניית מסר שיווקי, יצירת תדמית וזהות עסקית, יצירת חומרים שיווקיים מודפסים ועוד. יש לבחור בסטודיו לעיצוב גרפי המשקף את התפיסה והערכים שהעסק מייצג, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

יצירת זהות עסקית

כל עסק צריך ליצור עבורו את הזהות העסקית הייחודית רק לו, על מנת לגרום ללקוחות פוטנציאליים לזהות את היתרונות של העסק, יש צורך בבניית קונספט נכון, יצירת תדמית עסקית, שיוצרת את החיבור בין המסר השיווקי לבין הערכים שהחברה מייצגת. קיימת חשיבות רבה לעמוד מאחורי המסרים השיווקיים שהחברה מעבירה לקהל הלקוחות שלה, מסר שיווקי שאינו אמין או שטומן בחובו הבטחה שאינה ניתנת למימוש, עלול ליצור אצל הלקוח ציפייה למשהו שלא עומד להתקיים, כלומר מסר שאינו אמין, כתוצאה מכך הלקוח עלול להתאכזב. יצירת התדמית או הזהות העסקית צריכה להיות חיובית ואופטימית, על מנת ליצור מיתוג עסקי אמין ונכון.

אולי תתעניין גם ב: